אקלים שירות


כל מה שרצית לדעת על אקלים שירות:
אקלים שירות (ובאנגלית: Service climate) הוא סוג אקלים ארגוני הבנוי מתפיסות משותפות של עובדי הארגון באשר לתהליכים, נהלים, נורמות והתנהגויות המצופים מהם בהקשר של שירות איכותי ללקוח.
ההתנהגויות האלו ייתפסו על ידי העובדים כהתנהגויות הרצויות על ידי הממונים או כהתנהגויות שעבורן העובדים יקבלו תגמול.
למשל, ככל שהמועסקים בארגון מסוים יאמינו שהם מתוגמלים עבור נתינת שרות איכותי, כך אקלים השירות יהיה חזק יותר.
בנוסף, אם קיימת תפיסה בקרב העובדים שטיב השירות ללקוח חשוב להנהלה, אזי זוהי תרומה לחיזוק אקלים השירותאקלים השירות היא תופעה מצרפית הנבנית מתפיסות משותפות של עובדי הארגון.
אקלים זה נבנה לאור תפיסות ארגוניות המתמקדות בשירות ללקוח.
הדרך בה נותני השירות (עובדים הנמצאים במגע עם לקוחות) תופסים את האקלים הארגוני בארגון בו הם נמצאים, קשורה לתפיסת הלקוחות את טיב השירות של אותו ארגון .

נלקח מויקיפדיה

הגדרות נוספות הקשורות לאקלים שירות:
ויקיפדיה: עריכה – מדעי החברה
משאבי אנוש