דיאטת פקטור הפסד השומן-The Fat Loss Factor


תכנית דיאטת פקטור הפסד השומן או באנגלית: "The Fat Loss Factor" היא תוכנית דיאטה באינטרנט בשפה האנגלית. תוכנית זאת נוצרה על ידי ד"ר צ'ארלס מיכאל ליווינגסטון ואשתו, לורי ליווינגסטון. תוכנית הדיאטה נמשכת 12 שבועות והיא כרוכה בדיאטה, משטר אימונים מקיף בשילוב עם פעילויות תומכות כגון קביעת יעדים והתמודדות עם מצבי לחץ שונים.
התוכנית מחולקת ל-4 רמות קושי, רמות אלו נקבעות לפי כמה מבצע הדיאטה רוצה לרדת במשקל וכמה מהר הוא רוצה לרדת אותו.
רמות הקושי הם:

נסה עכשיו!

1) מתחילים.
2)בינוניים.
3) ירידה מהירה במשקל.
4) ירידה קיצונית במשקל.

השלב הראשון של תכנית הניקוי.
לדברי ד"ר ליווינגסטון, אם הכבד לא מצליח לשבור את רמת הכולסטרול, שומן מתחיל להצטבר וגורם להשמנת יתר. לכן, העדיפות הראשונה היא לטהר את הכבד שיחזור ליכולתו לסנן חומרים רעילים, ולשבור את מעגל קסמי הצטברות השומן.
פה מתחילים השבועיים הראשונים: גמילה וניקוי .

הדיאטה מתחילה עם מה שהמחברים רואים כצעד החשוב ביותר בתכנית; 2 שבועות של מזון טבעי.

לאחר שהטיהור הושלם, התכנית ממשיכה לשלב השני, שהוא ירידה תקינה במשקל. מטרה זו מושגת על ידי תזונת המשלבת מאכלים מיוחדים בעלי תכונות שריפת שומן ותכנית אימונים הכוללות אימונים אירוביים ואימוני כוח. ד"ר צ'ארלס מעדיף אימונים אירוביים קצרים שהם יותר מועילים לירידה במשקל מאשר אימונים ארוכים של שעות.

יתרון של תוכנית דיאטה זאת הוא שתוכנית זאת היא מאוד גמישה וניתנת להתאמה אישית. ד"ר ליווינגסטון מספק שגרת מימוש שונה לגברים ולנשים וגם תוכניות אימון שונות למתחילים, רמות בינוניות ומתקדמות. בנוסף, יש מיני אימונים למי שלא יכול למצוא זמן לאימונים מלאים.

חלק ממוצרי המזון אותם תאכלו במהלך הדיאטה:
פרות וירקות, דגנים מלאים, קטניות, אגוזים, זרעים, מוצרי חלב אורגניים ודלי שומן, בשר אורגני, עופות חופשיים אורגניים, סלמון, טונה, ביציי חופש אורגניות, שמן זית, שמן קוקוס, שמן זרעי פשתן טריים , חמאה, סירופ מייפל, דבש, סטיביה, חלבון מי גבינה, חלבון קנבוס, תה צמחים ועוד!

עלות:
רכישת התוכנית עולה 47$.
לחץ כאן לנסות את הדיאטה!

בהחלט מומלץ!