קול קורא


כל מה שרצית לדעת על קול קורא:
קול קורא הוא פרסום רשמי מטעם גוף או אדם.
לקול קורא שתי פונקציות ידועות:
1.
תהליך בעל קווי אופי דומים למכרז – במקרה זה, מיועד הקול קורא לחבר בין תקציב ייעודי למבצע.
לפיכך, תכני הקול קורא יכללו לרוב: פירוט העבודה הנדרשת; תקציב ייעודי שהגוף המפרסם מוכן להעמיד לטובת העבודה; תנאים להגשת תוכנית עבודה; תנאי סף של מגישי ההצעה (גיל מסוים, ניסיון בתחום מומחיות וכיוצא בזה); קריטריונים שמשמשים את הגוף המפרסם לבחירת ההצעה הטובה ביותר.
2.
העלאת תשומת לב ציבורית – במקרים אלו, הקול קורא יעסוק בסוגיה, אירוע או מיזם – אליו מתבקשים בני אדם או ארגונים להצטרף, לתרום מאונם וממשאביהם, או להגיש מועמדות כדי להצטרף לקבוצת עניין לקידום נושא מסוים.

נלקח מויקיפדיה

הגדרות נוספות הקשורות לקול קורא:
כלכלה
שיטות תקשורת