קיבוץ בגליל העליון, נוסד ב-1939, נקרא בתחילה מצודת אוסישקין א' ושונה לשמו הנוכחי כשם יישוב מהתקופה ההלניסטית ששכן באזור תשחץ/תשבץ


הפעם נתיחס לשאלה קיבוץ בגליל העליון, נוסד ב-1939, נקרא בתחילה מצודת אוסישקין א' ושונה לשמו הנוכחי כשם יישוב מהתקופה ההלניסטית ששכן באזור תשחץ/תשבץ.
זוהי הגדרה שנתקלים בה רבות בתשחץ או תשבץ אך בעזרת האתר שלנו תוכלו לסיים גם את התשחץ הזה!

אנחנו מקווים שעזרנו לכם לפתור את כל ההגדרות החסרות בתשחץ, על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו כאן תגובה ואנו נחזור אליכם בהקדם!

בתשחץ קיבוץ בגליל העליון, נוסד ב-1939, נקרא בתחילה מצודת אוסישקין א' ושונה לשמו הנוכחי כשם יישוב מהתקופה ההלניסטית ששכן באזור זה:

דפנה

תשובה זאת מתאימה גם לשאלות הבאות: מה זה קיבוץ בגליל העליון, נוסד ב-1939, נקרא בתחילה מצודת אוסישקין א' ושונה לשמו הנוכחי כשם יישוב מהתקופה ההלניסטית ששכן באזור? בתשחץ מה הפירוש של קיבוץ בגליל העליון, נוסד ב-1939, נקרא בתחילה מצודת אוסישקין א' ושונה לשמו הנוכחי כשם יישוב מהתקופה ההלניסטית ששכן באזור? קיבוץ בגליל העליון, נוסד ב-1939, נקרא בתחילה מצודת אוסישקין א' ושונה לשמו הנוכחי כשם יישוב מהתקופה ההלניסטית ששכן באזור מילון,קיבוץ בגליל העליון, נוסד ב-1939, נקרא בתחילה מצודת אוסישקין א' ושונה לשמו הנוכחי כשם יישוב מהתקופה ההלניסטית ששכן באזור תשחץ.