שיווק בזמן אמת


כל מה שרצית לדעת על שיווק בזמן אמת:
שיווק בזמן אמת (Real-time marketing) הוא גישה שיווקית שבה נקבעת ההצעה הניתנת ללקוח בזמן-אמת, על בסיס פרמטרים אישיים והתנהגותיים המצויים בידי המשווק, במטרה להציע את ההצעה המתאימה ביותר לצרכן המסוים ברגע הנתון.
גישה זו יכולה להיות מיושמת על ידי נציגי מכירות על סמך מידע קיים על הלקוח והתפתחות השיחה אתו, אך היא אופיינית בעיקר למדיה הדיגיטלית, שבה מיושמת הגישה באמצעים אוטומטיים, על סמך נתונים כגון פרופיל אישי והיסטוריה של אינטראקציה עם אתרים או אלמנטים בתוכם, הנמדדת לפי פרמטרים כגון צפיות ולחיצות.
לעתים קרובות כוללים פתרונות שיווק בזמן אמת תהליכי למידה שמטרתם לשפר את הצלחתם במהלך הזמן על סמך הניסיון הנצבר.
שיווק בזמן אמת הוא היפוכה של הגישה המסורתית, שבה מכין המשווק את הצעתו מראש ומנסה לשכנע לקוחות לקבל את ההצעה.
נלקח מויקיפדיה

הגדרות נוספות הקשורות לשיווק בזמן אמת:
שיווק באינטרנט
מסחר