High-dynamic-range rendering


כל מה שרצית לדעת על High-dynamic-range rendering:
ב-High-dynamic-range rendering (או בקיצור HDRR) (בעברית=טווח עיבוד דינמי רחב), הידוע גם כתאורת טווח דינמי רחב, הוא העיבוד של סצנת גרפיקה ממוחשבת באמצעות חישובי תאורה שנעשים בטווח דינמי רחב יותר ובעל טווח יותר גדול.
עיבוד זה מאפשר שימור של פרטים שעשויים ללכת לאיבוד בשל הגבלת יחס ניגודית, כלומר בטכנולוגיה זאת, כל המפה או השלב יכולים להיות מוארים מאור אחד אשר שמים במרכז המפה.
משחקי וידאו וסרטים ממוחשבים משתמשים באפקטים מיוחדים כדי ליצור תאורה בכל מקום שיש באזור.
המעבד הגרפי NVIDIA תומכים את המוטיבציה ל-HDRR בשלוש דרכים: פריטים בהירים יכולים להיות ממש בהירים, פריטים אפלים יכולים להיות ממש כהים, וניתן לראות פריטים בשני המצבים.

נלקח מויקיפדיה

הגדרות נוספות הקשורות לHigh-dynamic-range rendering:
ויקיפדיה: שכתוב – מחשוב
גרפיקת תלת-ממד