Master of Orion II


כל מה שרצית לדעת על Master of Orion II:
Master of Orion II: Battle at Antares (בקיצור MOO2) הוא משחק ההמשך הראשון ל-Master of Orion.
בדומה לקודמו, זהו משחק אסטרטגיה מבוסס תורים, בו על השחקן להקים אימפריה בין-כוכבית, לפתח מדע מתקדם, לבנות צי חלליות, לסייר במרחבי הלא נודע ובמידת הצורך להלחם ולכבוש.
כמו קודמו, הוא פותח על ידי חברת Simtex בידי המעצב סטיבן ברצייה.
גרסת החלונות 95 וגרסת ה-MS-DOS שווקו על ידי Microprose ב-1996, גרסת המקינטוש שווקה על ידי MacSoft שנה מאוחר יותר.
בין השינויים, נוספה אפשרות לשחק ברשת והגרפיקה עודכנה.
אחד השינויים העיקריים ב-MOO2 בהשוואה לקודמו, הוא ההצגה של מנהיגים.
למנהיגים היו יכולות מיוחדות שאפשרו, בין השאר, שיפור בתפוקה על כוכבים וניהול ספינות טוב יותר כמו התקפה טובה יותר, הגנה ועוד.
משחק ההמשך הוסיף עוד שלושה גזעים חדשים, כמו גם אפשרות ליצור גזעים מותאמים אישית.
הנטייה של כל גזע לתחומי מחקר מסוימים הוסרה, מה שהפך את המחקר ליותר הומוגני.
האפשרות לשלוט בחקלאות, בתעשייה ובמחקר בכוכבים שלהם הורחבה במידה רבה, מה שמאפשר לשחקן להקים מבנים מסוימים כדי לשפר את התפוקה או להקצות יחידות אינדיבידואליות של אוכלוסייה למגזרים אחרים.
יסודות המשחק הללו באו כמעט ישירות ממשחק מוקדם יותר של Master of Magic ,Simtex.
אף על ש-MOO2 היה להיט, הוא קיבל ביקורת מעורבת מפני המעריצים של המשחק המקורי.
חלק אהבו את התוספות שהוכנסו למשחק, כשאחרים אהבו את המשחקיות הפשוטה של המשחק המקורי, כשהם חושבים שהתכונות החדשות ב-MOO2 לא נחוצות ומתנגדים למהירות הלמידה בשימוש במשחק.
אבל בעיני הרוב המשחק הוא משחק המשך ראוי לקודם.

נלקח מויקיפדיה

הגדרות נוספות הקשורות לMaster of Orion II:
משחקי מחשב
משחקי אסטרטגיה ממוחשבים (תורים)
משחקי רשת מרובי-משתתפים
משחקי וידאו משנת 1996